Zápis z jednání ÚR SvazDaP AČR ze dne 27. 6. 2013
Josef Ehl 15.Červenec, 2013
Jednání Ústřední rady SvazDaP AČR proběhlo dne 27. června 2013 v restauraci U Kazdů, Křižíkova 27, Praha 8.
Přítomni: (8) Rostislav Konečný, Josef Bílek, Dalibor Drábek, Josef Ehl, Miroslav Fehér, Ivan Lamprecht, Miroslav Tlamicha, František Tyl.
Omluveni: (5) David Bixadský, Zdeněk Chuda, Stanislav Chromec, Jaroslav Palkoska, Zdeňka Pustayová.
Neomluveni: (1) Jan Řepík.
Program:
1) Zahájení, seznámení (náplň jednání),
2) Kontrola přijetého usnesení a splnění úkolů (informace),
3) Volba předsednictva ÚR,
4) Informace o stavu a situaci ekonomického úseku po ukončení p. Vaňka, kdo převzal zodpovědnost a komu to bylo předáno inf. p. Tyl,
5) Informace o stavu členské základny a jeji obnovení (počítač) stav členských příspěvků,
6) Plnění přijatého usnesení na valné hromadě 12. 11. 2010 (rozbor),
7) Příprava VALNÉ HROMADY – obsah, náplň a zhodnoceni období v jednotlivých etapách a to:
a) za období ing. Petra Lužného,
b) za období Františka Tyla,
c) zhodnotit celou činnost ÚR po jednotlivých oblastech,
d) jak byla plněna jednotlivá součinnostní jednání u jednotlivých složek a jejich náplň s docílením výsledků,
e) spolupráce s MO-AČR,f) neopomenout zdůvodnění, nynější stav a příčiny, poukázat konkrétně na jednotlivá období stagnace důvody a příčiny,
g) rozbor a stav členské základny příčiny,
h) jaká byla spolupráce v ostatních složkách,
i) aktivity ve prospěch vzdělávání,
j) celkové zhodnocení činnosti v závěru,
k) návrh a opatření,
l) návrh úpravy stanov,
m) návrh usnesení pro rok 2014 -2015.
8) Vyřešení nové kanceláře požadavek kpt. Forina,
a) nahlásit jmenovitě komu vydat průkazky vstupu do objektu,
b) uložení klíčů nutno řešit do krabičky (kdo je může vyzvednout),
c) vyřešit a odevzdat 2ks telefonů,
d) vyřešit některé další otázky (vodné, el. poplatky snad není placena faktura).
9) Diskuse k jednotlivým bodům jednání, návrh na následnou poradu a stanovení programu jednání,
10) Různé,
11) Termín příštího zasedání ÚR SvazDaP.
add 1) Zahájení a schválení programu:
Jednání zahájil pověřený předseda ÚR SvazDaP Rostislav Konečný. Konstatoval, že je přítomno 8 členů ústřední rady, omluveno 5, neomluveno 1, ÚR je usnášeníschopná.
K návrhu programu M. Fehér žádal doplnit do bodu různé
– zabezpečení akce Gaming
– PCAC 2013
– Inventura materiálu.
Navržený program byl s tímto doplněním jednomyslně schválen.
add 2) kontrola přijetého usnesení a splnění úkolů (informace):
R. Konečný podal informaci o jednání od minulého zasedání ÚR. Osobně prošel zápisy ze všech jednání ÚR od minulé Valné hromady a dospěl k těmto poznatkům:
– dozorčí a revizní komise byla zvolena na VH ale své poslání nesplnila, což se projevilo v hospodářské a v ekonomické situaci Svazu,
– kooptaci do Ústřední rady 5 předsedů sekcí se stalo jen návrhem, ale toto poslání nebylo splněno a došlo naopak ke stagnaci sekcí,
– za celé období od minulé VH bylo jen jednou zhodnocení ekonomické oblasti a ve svém rozpracování což uvádí zápis ze dne 22. září 2011 kde je detailně poukázáno na stávající ekonomickou situaci Svazu.
– od uvedeného termínu vedení Svazu nepodalo žádný rozbor ekonomické situace cestou ÚR na jednotlivém zasedání ÚR-SDaP AČR, ani po provedené inventarizaci dokladů, majetku a vedení evidence ve smyslu přijatých stanov Svazem ÚR-SDaP AČR (příkazy, platby, faktury). Nebylo rovněž schvalováno daňové přiznání za jednotlivé roky.
– je třeba důsledně prověřit tok financí v uvedených zápisech, příkazy, účelnost, vedení dokumentace za období od 22. září 2011.
– navrhuje provedení úplné revize členské základny a vyřešení platby členských příspěvků, navést urychleně kontakty na pobočky Svazu a vyřešit do října 2013.
Usnesení – J. Ehl obratem provede změnu na portálu na kontakt na Nitranskou 11, Praha 3 + úřední hodiny na středu 15-17 hod.
add 3) Volba předsednictva ÚR:
Na návrh pověřeného předsedy SvazDaP bylo schváleno složení ÚR takto:
Josef Bílek, David Bixadský, Dalibor Drábek, Josef Ehl, Miroslav Fehér, Stanislav Chromec, Zdeněk Chuda, Rostislav Konečný, Ivan Lamprecht, Jaroslav Palkoska, Zdeňka Pustayová, Miroslav Tlamicha, František Tyl.
Vzhledem k trvale neomluvené neúčasti od prosince 2012 a nezájmu o práci SvazDaP rozhodla ÚR o odvolání kooptovaného člena ÚR pana Ŕepíka.
ÚR schvaluje nové složení předsednictva SvazDaP:
Předseda Rostislav Konečný
Místopředseda Ivan Lamprecht
Tajemník Miroslav Tlamicha
add 4) Informace o stavu a situaci ekonom. úseku po ukončení p.Vaňka, kdo převzal zodpovědnost a komu to bylo předáno inf. p. Tyl:
– Kontakt na pí.Jetelinovou – zajistí F.Tyl – materiály, které jsou u ní, včetně uzávěrky za 2012 poslat v papírové podobě na Nitranskou, případně mailem na adresu Tyla – do 10.7.2013. Daňové přiznání je třeba podepsat a odevzdat do 30.6. Zajistí F. Tyl.
– Je v běhu trestní oznámení na M. Janouška, který stále nevyúčtoval zálohu na zabezpečení letních táborů 2011.
add 5) Informace o stavu členské základny a jeji obnovení (počítač), stav členských příspěvků:
– J.Bílek – adresáře byly staré, oslovení členové nereagovali, starší členové nemají PC
– M. Fehér – podařilo se díky J. Ehlovi vytáhnout aktuální členskou databázi (303 členů). Ze starších PC mám k dispozici původní databázi cca 480 členů včetně adres. Dále jsou zde adresáře nazvané „důchodci“ a adresáře některých pražských poboček.
– Problematika členských průkazek, evidence členů – rozebere M. Tlamicha, doporučí na příštím jednání ÚR východiska.
add 6) Plnění přijatého usnesení na valné hromadě 12. 11. 2010, (rozbor):
– R. Konečný zpracuje návrh části Zprávy a předloží na příštím jednání ÚR.
add 7) Příprava VALNÉ HROMADY – obsah, náplň a zhodnoceni období v jednotlivých etapách a to:
a) za období ing. Petra Lužného – F. Tyl zpracuje návrh části Zprávy na základě předávacího protokolu při převzetí funkce předsedy SvazDaP a předloží na příštím jednání ÚR
b) za období Františka Tyla – F. Tyl zpracuje návrh části Zprávy a předloží na příštím jednání ÚR
c) zhodnotit celou činnost ÚR po jednotlivých oblastech – F. Tyl zpracuje část návrh Zprávy a předloží na příštím jednání ÚR
d) jak byla plněna jednotlivá součinnostní jednání u jednotlivých složek a jejich náplň s docílením výsledků – F. Tyl zpracuje část návrh Zprávy, pravdivě, nekonfliktně a předloží na příštím jednání ÚR
e) spolupráce s MO-AČR – F. Tyl zpracuje část návrh Zprávy, pravdivě, nekonfliktně a předloží na příštím jednání ÚR
f) neopomenout zdůvodnění, nynější stav a příčiny, poukázat konkrétně na jednotlivá období stagnace důvody a příčiny – F. Tyl zpracuje část návrh Zprávy, pravdivě, nekonfliktně a předloží na příštím jednání ÚR
g) rozbor a stav členské základny příčiny, M. Tlamicha zpracuje část návrh Zprávy, pravdivě, nekonfliktně a předloží na příštím jednání ÚR
h) jaká byla spolupráce v ostatních složkách – M. Tlamicha zpracuje část návrh Zprávy, pravdivě, nekonfliktně a předloží na příštím jednání ÚR
i) aktivity ve prospěch vzdělávání – S. Chromec zpracuje část návrh Zprávy a předloží na příštím jednání ÚR
j) celkové zhodnocení činnosti v závěru – R. Konečný zpracuje návrh na základě dodaných podkladů a předloží na příštím jednání ÚR
k) návrh a opatření – R. Konečný zpracuje návrh na základě dodaných podkladů a předloží na příštím jednání ÚR
l) návrh – úprava stanov – R. Konečný zpracuje návrh na základě dodaných podkladů a předloží na příštím jednání ÚR
m) návrh u s n e s e n í pro rok 2014 -2015 – R. Konečný zpracuje návrh na základě dodaných podkladů a předloží na příštím jednání ÚR
n) po dodání podkladů od pí Jetelinové – zpracuje návrh Zprávy o hospodaření M. Fehér a předloží na příštím jednání ÚR
add 8) Vyřešení nové kanceláře požadavek kpt. Forina:
a) nahlásit jmenovitě komu vydat průkazky vstupu do objektu,
navrhujeme celou ÚR
b) uložení klíčů nutno řešit do krabičky (kdo je může vyzvednout)
ne
c) vyřešit a odevzdat 2ks telefonů, ostatní informaci má p. Bílek,
převzal R. Konečný
d) vyřešit některé další otázky (vodné, el. Poplatky, snad není placena faktura)
převzal k řešení R. Konečný
add 9) Diskuse k jednotlivým bodům jednání, návrh na následnou poradu a stanovení programu jednání:
Konečný program jednání stanoví R. Konečný – především bude kladen důraz na projednání materiálů na Valnou hromadu. Jednotliví členové ÚR zodpovědní za zpracování svých částí tyto zašlou elektronicky do 23. 7. 2013.
add 10) Různé:
M.Tlamicha – akce prapor – potenciální sponzoři – pošle podklady, nutno opravit dopis, za SvazDaP bude R.Konečný
R.Konečný a M.Tlamicha projednají s ředitelem KVV možnost rozeslání pozvánek jednotlivým členům SvazDaP, pozvou jej na Valnou hromadu, zjistí možnosti spolupráce na plese
M. Tlamicha – připraví podklady pro zajištění akce Gaming na září v Brně, případně její přeložení na rok 2014 – napsat dopis MO s tím, že byla akce přeložena z května na září podpis Konečný -Tlamicha do 10. 7. 2013
D. Bixadský – připraví podklady pro zajištění PCAC 2013 do 10. 7. 2013
M. Fehér jako předseda inventurní komise provede v srpnu inventuru materiálu v Ruzyni.
Požadavky na plán akcí na rok 2014 – podklady připraví R. Konečný a M. Tlamicha do 5. 7. 2013.
Valná hromada 8. listopadu 14.30 hod. – R. Konečný projedná požadavek s F. Najgebaurem. Na každých 5 členů 1 delegát. Pozvánky poslat všem členům. Prezenční listina.
Příští porada 30. 7. 2013 Restaurace U Kazdů, Křižíkova 27, Praha 8.
Jednání schůze bylo ukončeno cca v 13:40 hod.
V Praze dne 27. 06. 2013
Zapisovatel: Miroslav Fehér
Předseda ÚR SvazDaP
Rostislav Konečný